2014 sarev pike takımı modelleri

Pike de sadece örtü ile değil tam takım olarak tercihini kullanmak isteyen bayanları mutlaka İstikbal’in yeni pike takımlarını görmeleri için en yakın İstikbal mağazalarına gitmelerini öneriyoruz. Yaz aylarının atmosferine uygun renk ve desenlerinden oluşan pikeler inanın bana görülmeye ve satın alınmaya değer nitelikte…

Çiçek desenlerinin hakim olduğu yeni 2014 sarev pike takım modelleri her zevke ve bütçeye uygun pike takımlarını bulabilirsiniz. Ben de genel de pikeleri takım olarak seviyorum. Özellikle yatılı misafirim geldiğin de farklı çarşaf ve yastık kılıfı arayışına girmektense hepsini takım ve bir bütün olarak gelen misafirime sunmayı seviyorum.

Yaz mevsimin de her evin, yazlığın ve yaylaya çıkanların temel ihtiyacı olan pike takımlarına ihtiyacınız varsa yada senenin moda rengine ve desenlerini yansıtan pikeler arıyorsanız 2014 İstikbal pike takımlarını size ısrarla öneriyorum.
İstikbal yeni pike takımlarını daha yakından görmek isteyenleri foto galerimize bekliyoruz.

sarev pike1 sarev pike 2 sarev pike 3